• Wpisów:41
  • Średnio co: 59 dni
  • Ostatni wpis:6 lata temu, 19:57
  • Licznik odwiedzin:24 514 / 2511 dni
Jesteś niezalogowany. Niektóre wpisy dostępne są tylko dla znajomych.
 
Sory ze przez parę dni nie było nic nowego na moim blogu ale nie miałem zbytnio głowy do tego al;e teraz trzeba się zająć tym na dobre i dawać nowe posty
 

 
Wczoraj jak i dziś zapoznałem bardzo ciekawe dwie nowe znajome Twierdze że są bardzo fajne maja fajne charaktery Jedna z nich co ja dzisiaj poznałem to nawet bym nie pomyślał że jest taka fajna...( bo w końcu mnie kolega na nią nakręcał i mi złe rzeczy opowiadał o niej) ale teraz sadze ze jest całkiem w porzo
Dziś był piękny dzień raz śnieg raz słońce.... Aż ta pogoda zawsze figle płata
  • awatar Kamil II: Dzieki że tak uważasz:D
  • awatar mamambicje: No czasami nie warto oceniać kogoś po plotkach ;) Sama się o tym przekonałam ;) Fajny blog ;)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
CZa by było coś teraz doda od siebie to może... Jeszcze 1 dzień i ferie.. Hura.... Co by jeszcze mozna by bylo dodac... Hmm.... Moze to ze ferii nie bedzie bo cza jezdzic na zajecia dodatkowe do szkoły... O nie tak czekałem na ferie a tu sier okazuje ze nie ma sie z czego cieszyc
..................................
A teraz może z deka sie rozpisze o moim hobby
To by było tak o lubie Muzyke I no jeszcze lubie kabarety Mam dar do wkurzania ludzi Nie wiem po co go mam ale jest fajnie bo ten dar nieraz poprawia humor innym jak sa w dołku
To by było na razie na tyle.... A tu klimatyczny utworek Pitbula i Marka
 

 
"Nigdy mało floty, nigdy mało zioła
Nigdy mało tego co potrzebne dookoła
Nigdy mało zdrowia, nigdy mało pasji
Nigdy nie odbierzesz mi tej racji NIEE...!!!"
 

 
Sprawa honorowa to być sobą od zawsze,
A gdzie bym nie był, to swojaków spotkam zawsze
Kraków, Jastrzębie, Rybnik, Warszawa
Klimat z Polski te-ten rap jest dla was
Ciągle w trasie, choć nie jestem turystą,
Pozdro wszystkim ulicznym terrorystom.